El diumenge 7 de gener vaig fer una passejada pels voltants, per veure si aquest pas a nivell té bones vistes. Només arribar allà va passar aquesta locomotora 250-003 pujant aïllada en direcció Figueres:
Aquesta foto va quedar malament perquè l'orientació no és bona i queda tot el frontal a l'ombra. Com podeu observar, en aquest tram s'estan duent a terme les obres de substitució dels pals de la catenària, a més de la canal del cablejat. La propera circulació va ser el Talgo nº463 remolcat per la unitat 252-048, que havia sortit de Montpeller a 7:27 del matí per arribar a Cartagena cap el vespre (anava amb retard...):
Una altra circulació en direcció sud va ser la del Regional nº15808 servit per la 440-120, que té origen a Portbou amb destinació Barcelona-Sants:
En aquesta foto podem veure el pas a nivell, situat al PK227,0 de la línia, amb la seva caseta elèctrica al costat. Està situat al mig del bosc i la seva orientació fa que quedi a l'ombra tot el matí, per tant la propera vegada hauré d'anar-hi cap el migdia.
Quan ja marxava d'allà per seguir el meu camí, vaig sentir l'avisador acústic del pas a nivell. Tot vorejant un camp llaurat va passar aquesta unitat 449, fent el Mitja Distància nº15909 de Barcelona a Portbou:
3 comentaris:
Molt curiosa la dada que apuntes sobre la implantació del ferrocarril a la comarca del Baix Empordà.
Si vols fer una bona foto de trens pots anar a Brussel.les. Allà estan quiets i segur que la foto no et surt moguda.
PD: Per mi pots borrar el comentari. No m'he pogut aguantar.
Ara és mala època per anar a caçar trens segons a quin llor, ja que es fa fosc de seguida, i segons el cantó que agafis et queda com amb la 250, amb el tester a l'ombra. Tot i això es veu un lloc força interessant on passen tota mena de trens, ja siguin regionals, llarga distància o mercants.
Publica un comentari a l'entrada