dimecres, 25 de novembre del 2009

El meu primer orgasme ferroviari (2a part)

Després de veure passar el tren de balastre per Castellar, em vaig desplaçar cap a la zona on creia que podria descarregar-lo, i vaig encertar de ple! Entre Castellar i Aguilar de Segarra, vaig deixar el cotxe a la cruïlla del camí rural que porta a Seguers, i vaig començar a enfilar-me per la carena que puja cap el castell de Castellar. A l'altra banda de la riera de Rajadell, tenia cara a cara el segment de via que hi ha entre els túnels 8 i 9 de la línia Lleida-Manresa. Al cap de poca estona ja sentia més a prop el motor diesel de la 333, mentre començaven a treure el cap per la boca oest del túnel nº9 els primers vagons de balastre:
El tren feia constants anades i vingudes per tal d'anar escampant bé aquestes pedres ferroviàries, com les d'aquest vagó 693-6-113:
Quan estaven descarregant l'últim vagó de balastre (que era el primer en el sentit de la marxa), el tren no arribava a la boca est del túnel nº8:
Vaig aprofitar una de les últimes aturades per fer aquesta bonica panoràmica, en què es veu tota la composició de locomotora + 11 vagons: