dimarts, 5 de gener del 2010

Avanç informatiu

Aquestes vacances de Nadal han estat ferroviariament distretes, però aquest matí ha estat l'apogeu, doncs he tingut el meu segon orgasme ferroviari. Però com que encara em queden molts posts per actualitzar el blog, us en faig cinc cèntims:
He pujat a Portbou amb l'Estrella Costra Brava, per poder-lo coneixer abans que desaparegui. Després de conversar amb el personal del tren, m'han invitat a continuar fins a Cervera de la Marenda per poder veure la maniobra de tornada a Portbou fent marxa a vista. Llavors l'agent de maniobres m'ha convidat a acompanyar-lo en les seves tasques. He pujat a una locomotora de maniobres del tipus 311 per empenyer el Talgo 2B2 cap al canvi d'ample. Aleshores he seguit l'amable ferroviari a canviar dues agulles manuals pel retorn de la 311 cap el ramal de mercaderies. I per acabar m'ha deixat pujar dalt d'una locomotora del tipus 250 i una japonesa 269, on he pogut fotografiar ambdues cabines de conducció.
He pogut fer moltes fotos que són inèdites pels que vivim els trens des de fora, però de moment us haureu de conformar amb aquesta:

3 comentaris:

alebuyee ha dit...

Deu haver estat un orgasme dels forts!!
Punyeteru !!!

el bandero ha dit...

La veritat és que l’experiència descrita es excepcional.

Espero que ens vagis ensenyant les fotos mica a mica en aquest blog.

Rodalies_Vic_C3 ha dit...

N'hi ha que tenen sort, quina enveja em fas, sana per això eh! jejej Gràcies per passar i comentar, bon any a tu també (encara que sigui tard) Ara procura fer fotos amb neu!