divendres, 8 de gener del 2010

Final de 2009 a Manresa Alta

Si bé el dimecres 30 de desembre al matí vaig anar a veure el saler de Renfe, per la tarda vaig passar-me per l'estació de Manresa Alta, a veure què s'explicaven a Can FGC. Vaig situar-me a la carretera de Santpedor, on a les 15:03 es va realitzar aquest creuament de trens de la línia R5, concretament la unitat 213-09 procedent de Barcelona i la 213-28 procedent de Manresa Baixador:
Després vaig acabar d'arribar-me a l'estació, on per sort encara no hi han barreres tarifàries. Mentre els passatgers esperaven el tren de Barcelona, un gat sense preocupacions va travessar tota la llargada d'andana fent peripècies damunt d'un raíl:
A les 15:22 va arribar el tren que acabava de sortir de Manresa Baixador, la mateixa unitat 213-09 de la primera foto. Aquí la veiem entrant a l'andana després de passar pel pont que creua per sota la carretera de Santpedor, que és el meu punt d'observació preferit sobre l'estació:
Des del carrer esmentat a la fotografia anterior, hi ha una vista prou interessant sobre la via que vé de Manresa Baixador. Allà vaig fotografiar aquesta unitat 213-02 a les 16:03. M'agrada molt la imatge del frontal del tren, on es reflexa el pont de la carretera de Santpedor i les agulles d'entrada a l'estació de Manresa Alta: