dijous, 15 d’octubre del 2009

Obres entre Manresa i Calaf

Dijous 17 de setembre del 2009. Durant una passejada matinal pels afores de Manresa, vaig fer cap a les obres de la línia Manresa - Lleida. Aquest tram el visito sovint, però només hi passen automotrius 440 i 470. Per tant, vaig anar per veure si veia el tren de balastre per les obres, ja que seria emocionant poder veure una locomotora diesel en aquesta solitària i oblidada línia. Des del meu punt d'observació habitual, un pont de pedra descuidat però amb encant, vaig poder veure un parell de màquines d'obres:

L'endemà vaig arribar-me fins a l'estació d'Adif de Manresa i vaig veure el tant cobdiciat objecte. Hi havia estacionada la 333-370 que feia el transport de balastre de les obres. El problema és que ja marxava en direcció a Barcelona amb els vagons buits. No vaig tenir temps de desplaçar-me fins el meu punt d'observació i em vaig haver de conformar amb aquesta fotografia a través de la tanca de l'estació:


Posted by Picasa